Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

«ΤΟ ΦΙΔΙ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ» ΤΟΥ ΜΑΡΚΟ ΤΡΑΒΑΓΛΙΟ FQ 28 ΑΥΓ 2026 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΕΛΕΙΟ!!! «Η απουσία του Ζελένσκι στη σύνοδο κορυφής της Ντάνζιτσα για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας (που όλοι συνεχίζουν να καταστρέφουν), οι συμφωνίες συνεργασίας μεταξύ στρατιωτικών βιομηχανιών σε Κίεβο και ΕΕ και οι αυταπάτες της Φον ντερ Λάιεν και της Κάλλας για την ανάγκη «ενσωμάτωσης» των αμυντικών μας συστημάτων με το ουκρανικό θα πρέπει να μας τρομοκρατεί για το μέλλον που μας πλησιάζουν οι ανεύθυνοι κυβερνώντες της Ευρώπης. Στους 52 μήνες πολέμου η Πολωνία ήταν η πιο φιλοουκρανική και αντιρωσική χώρα της ΕΕ με τις δημοκρατίες της Βαλτικής, ανάμεσα στα περισσότερα όπλα-θαύματα και οι πιο εχθρικές προς τους διαπραγματεύσιμους, καθώς και συνεργός στην επίθεση του αγωγού Nord Stream που διέπραξε το Κίεβο με την υποστήριξη του Μπάιντεν. Τότε ο Ζελένσκι γιόρτασε ως «ήρωες», αποκαλώντας τους μονάδα του στρατού, τους εθνικιστές του Upa, τον ουκρανικό ανταρτικό στρατό που στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο πλαισίωσε τους Ναζί εναντίον του Urss και έσφαξε πάνω από 100 χιλιάδες αμάχους μεταξύ Πολωνών και Εβραίων στο Βόλιν και την Ανατολική Γαλικία. Μια εξόντωση που το πολωνικό κοινοβούλιο θεωρεί «γενοκτονία»: στην πραγματικότητα η Βαρσοβία ανακάλεσε τον Ζελένσκι την τιμή του Λευκού Αετού. Και η Μόσχα μας γρονθοκόπησε το μπισκότο: «Εδώ, βλέπετε ότι ο Ζελένσκι είναι Ναζί;» ” Προφανώς είναι προπαγάνδα: Ο Ζελένσκι εξελέγη το 2019 επειδή, ως καλός ρωσόφιλος και ρωσόφιλος, υποσχέθηκε ειρήνη με τον Πούτιν. Μετά έκανε το αντίθετο, θέτοντας τον εαυτό του υπό τον εκβιασμό και την προστασία των ναζί-εθνικιστών: αυτοί που πυροβόλησαν τον Maidan το 2014 για τις υπηρεσίες των ΗΠΑ, λατρεύουν τον συνεργάτη Bandera, εκθέτουν σβάστικες, κινούμενα τάγματα μαύρων όπως ο Azov και ο Dnipro και σαμποτάρουν κάθε διαπραγμάτευση: μέχρι το 2022, σε συμφωνία με ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο, αυτοί απειλούν υπουργούς και βουλευτές να εμποδίσουν τους Ποροσένκο και Ζελένσκι να σεβαστούν τις συμφωνίες του Μινσκ δίνοντας αυτονομία στο Ντονμπάς και μετά την εισβολή συνέχισαν να εκφοβίζουν την κυβέρνηση επειδή απορρίπτει κάθε συμβιβασμό. Ο ουκρανικός εθνικισμός είναι η πλειοψηφία των δυτικών περιφερειών: αν δεν κέρδισε ποτέ τις εκλογές είναι επειδή αντισταθμίστηκε από τις ψήφους των ρωσοφίλων και των ρωσοφίλων των Νοτιοανατολικών. Τώρα όμως που οι περιφέρειες Κριμαίας, Λουγκάνσκ, Ντονέτσκ, Χερσώνα και Ζαπορίζια είναι όλες ή εν μέρει υπό κατοχή και ψηφίζουν στις εκλογές ρωσικές εκλογές, στις επόμενες εκλογές η Ουκρανία θα είναι στην ακροδεξιά στην κυβέρνηση, με ναζί-φασιστες υπουργούς, όπως ήδη μετά το λευκό πραξικόπημα του Μαϊντάν και πριν του Ζελένσκι απαγόρευση κυκλοφορίας (που γέμισε το Donbass και γύρω από αυτό). Κάθε διαπραγμάτευση θα μποϊκοτάρει και, εάν η ειρήνη σφραγιστεί πριν από την ψηφοφορία, θα αποκηρύσσεται αμέσως μετά. Σε εκείνο το σημείο μια Ουκρανία ενταγμένη στην ΕΕ ή, χειρότερα, στο αμυντικό μας σύστημα, θα μας παρασύρει σε μόνιμο πόλεμο κατά της Ρωσίας. Και θα διαπιστώσουμε, όπως πάντα, πολύ αργά, ότι σηκώσαμε φίδι στο στήθος. Ή ίσως ζητήσουμε από τον Πούτιν να μας υπερασπιστεί. ». Assange Libero

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου