Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

Όταν θα έχω φύγει, μη με ψάχνεις πίσω από το κρύο μάρμαρο ενός τάφου, ψάξε με ανάμεσα στα τριαντάφυλλα Όταν θα έχω φύγει, ψάξε με σε φωτογραφίες, ψάξε με ανάμεσα στα βιβλία μου, ανάμεσα στα ποιήματά μου, στα τραγούδια μου, ανάμεσα στη μουσική μου. Ψάξε με ανάμεσα σε όλα τα πράγματα που αγαπώ περισσότερο, γιατί μόνο σε αυτά θα βρεις την ψυχή μου. Όταν το σώμα μου γίνει στάχτη, το όνομά μου θα είναι θρύλος. Γεννήθηκα κλαίγοντας ενώ όλοι γελούσαν και θα πεθάνω στα γέλια όταν όλοι θα κλαίνε. Δεν ήθελα να γεννηθώ (και γεννήθηκα), δεν ήθελα να ζήσω (και ζω), αλλά όταν πεθάνω θα πάω στον παράδεισο (γιατί ήδη ζω την κόλαση). Μην κλαις που φεύγω, αλλά σκέψου αν βρέχει αύριο, θα πάω να βρω τον ήλιο. _Jim Morrison_ 📷Η Patti Smith επισκέπτεται τον τάφο του Jim Morrison στο Παρίσι. (1975)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου