Σάββατο 1 Ιουνίου 2024

Καλημέρα. Ναι, είμαι η Lisa, .. εμπορικά γνωστή ως La Mona Lisa. Υπάρχει τόση θρασύτητα στις μέρες μας που κανείς δεν μιλάει για μένα, την ιστορική Λίζα, οπότε: Το όνομά μου είναι, Lisa di Antonio María (Antonmaria) Gherardini, Lisa ή Mona Lisa, είμαι Φλωρεντίνα που ανήκει στην αριστοκρατία, οικογένεια Gherardini, καταγωγή από την περιοχή της Τοσκάνης, στην Ιταλία. Μοντέλο για τον Leonardo, μετά από αίτημα του συζύγου μου χωρίς να ξέρω ότι θα γίνω viral, ακόμα και πάρα πολλά memes μου έχουν βγάλει. Παρ' όλα αυτά, έζησα μια φυσιολογική ζωή ως Φλωρεντία, παντρεύτηκα έναν έμπορο υφασμάτων, απέκτησα 5 παιδιά, χωρίς όμως να κάνω πρόταση γάμου ως Τζοκόντα αλλά πέθανα, έγινα ο πιο διάσημος πίνακας στον κόσμο και πολιτιστική εικόνα ξεχωριστή από τη ζωή μου, την ιστορική, τη γυναίκα. Τράβηξα την προσοχή συλλεκτών και μελετητών τέχνης ώστε να γίνω διεθνώς αναγνωρισμένος πίνακας, καθώς και σημαντική έμπνευση σε εμπορικό επίπεδο. Παρ' όλα αυτά πολλοί αγνοούσαν την ιστορική μου ύπαρξη, υπήρξα αντικείμενο έντονων συζητήσεων αλλά λόγω πολλαπλών μαρτυριών που με συνδέουν με τη γυναίκα που απεικονίζεται στον πίνακα του Λέοντα, δεν ήταν μέχρι τις αρχές του 21ου αιώνα που επιβεβαιώθηκε η ιστορική μου αυθεντικότητα με βεβαιότητα Και αποθανατισμένη στον πίνακα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου