Τρίτη 28 Μαΐου 2024

#ΔημητρηςΛεντζος #ποιητής ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ Θα έρθει ένα τραίνο να με πάρει εκείνη η ταχεία η παλιά θα είναι μία νύχτα με φεγγάρι και πίσω θα γαβγίζουνε σκυλιά θα είμαι τελευταίος πρώτη θέση στα τζάμια θα 'χουν γράψει σ αγαπώ κι εγώ που όλα τ άφησα στη μέση δεν έχω τίποτ' άλλο να ντραπώ στους άδειους τους σταθμούς θα περιμένουν εκείνοι που δεν πήγαν πουθενά εκείνοι που πριν φτάσουνε πεθαίνουν με λόγια και ονείρατα φτηνά χαράματα θα βγω στην Ολυμπία απόμαχος αρχαίος αθλητής θα μοιάζει όλο αυτό με ουτοπία και άπιστος εγώ προσκυνητής στο δρόμο τριγυρνούν ελανοδίκες και ξεπουλάνε τους τερματισμούς τι να τις κάνω πια τις τόσες νίκες και τους καινούργιους τους προορισμούς δεν είναι εδώ Ιθάκη να γυρίσω και ούτε Βηθλεέμ να γεννηθώ τα χρόνια μου απόψε θα πουλήσω για μια στιγμή ξανά ν αναστηθώ και όταν θα περάσω τον Κλαδέο η γέφυρα στα δύο θα κοπεί θα μοιάζει τ αποτρόπαιο ωραίο κι η γύφτισσα τη μοίρα θα μου πει τι το 'θελα ετούτο το ταξείδι το τραίνο έχει φύγει προ πολλού ο θάνατος στον κόρφο μου σαν φίδι κι ο έρωτας με πάει πια αλλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου