Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024

ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΓΙΕ... (Όμορφο ποίημα) Βγάλε με στο δρόμο γιε μου που έχω ακόμα καλά πόδια· περπατώντας άσκοπα μαζί σου δεν θα νιώθω γέρος.. Κάλεσέ με στο σπίτι σου, γιε μου, την Κυριακή το πρωί, να μοιραστώ το καλό σου τραπέζι και να νιώσω παρέα.. Μίλα μου γλυκά, γιε μου, μην τολμήσεις και με ενοχλήσεις· οι γέροι είναι σαν τα παιδιά, μας αρέσει να μας περιποιούνται, μας χαμογελούν άθελά τους... Γιορτάστε τα γεγονότα μου, μην κριτικάρετε την ανοησία μου· θα προσπαθήσω να είμαι γενναία αν και προκύψει πίκρα.. Μη με διώχνεις από το πλευρό σου, μη μου μιλάς με απάτη· έχω ακόμα το μυαλό μου καθαρό, οι αναμνήσεις είναι από χρόνια του περασμένου.. Έλα να με δεις στο σπίτι, γιε μου, δεν θα σου ζητήσω τίποτα. μόνο η παρουσία σου και ιδού το πρόσωπό σου... Μη με αφήνεις λυπημένη και μόνη, μη με βάζεις στο κρεβάτι, λάθος οι γιατροί, ο πόνος στην ψυχή.... ανώνυμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου